سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیریت مالی

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی کدام است؟

بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی

انتخاب بهترین نرم‌افزار حسابداری شرکتی برای بسیاری از صاحبان کسب و کار، یک چالش بزرگ است...

انتخاب بهترین نرم‌ افزار حسابداری شرکتی برای بسیاری از صاحبان کسب و کار، یک چالش بزرگ است. نرم‌افزار‌های حسابداری انواع مختلفی دارند که شامل نرم‌افزار‌های تولید، فروشگاهی، خدماتی، بازرگانی، شرکتی و... می‌شود. ما قصد داریم با معرفی بهترین نرم‌ افزار‌های شرکتی حال حاضر بازار، زمینه یک انتخاب عالی را برای شما فراهم کنیم.


بهترین نرم‌ افزار‌های حسابداری شرکتی در ایران

استفاده از نرم‌ افزار‌های حسابداری شرکتی در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، نه تنها باعث بهبود کیفیت ثبت اطلاعات و محسابات مالی می‌شود بلکه صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان را نیز می‌توان از جمله دیگر مزایای استفاده از چنین نرم‌افزار‌هایی دانست. به همین دلیل استفاده از نرم‌افزار‌های حسابداری معتبر با کاربری ساده و بیشترین بازدهی یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های حوزه کسب و کار است. بهترین نرم‌افزار‌های حسابداری شرکتی در ایران که از اعتبار و شهرت چشمگیری برخوردارند عبارتند از:

نرم‌افزار حسابداری شرکتی سپیدار

بدون شک نرم‌ افزار حسابداری سپیدار را باید یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار‌های حسابداری شرکتی در ایران دانست. این نرم‌افزار کاربردی، محصول شرکت همکاران سیستم است که بزرگترین تولید‌کننده نرم‌افزار‌های ERP در ایران محسوب می‌شود.

نرم‌افزار سپیدار را باید نرم افزاری مناسب برای کسب و کار‌های کوچک و بزرگ دانست. این برنامه دارای زیر سیستم‌های حسابداری، دریافت و پرداخت دارایی ثابت، مشتریان و فروش، پخش و سفارش‌گیری، انبارداری، حقوق و دستمزد، پخش و سفارش‌گیری تولید و پیمانکاری است.

از دیگر مزایای این نرم افزار حسابداری شرکتی می‌توان به سازگاری و امکان همگام‌سازی این نرم‌افزار با نرم‌افزار‌های CRM و ERP مخصوصا نرم‌افزارها و راهکارهای شرکت همکاران سیستم اشاره کرد.

نصب راحت، برطرف‌کننده همه نیاز‌های مالی از نظر گزارش‌گیری، ثبت اطلاعات، محاسبات مالی و... و همچنین سرعت بالا و پشتیبانی مناسب دیگر مزایای استفاده از این نرم‌افزار در شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

نرم‌افزار حسابداری هلو

شاید بتوان گفت هلو از جمله قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین نرم‌افزار‌های حسابداری در ایران است. این نرم‌افزار از سال 1377 در بازار حضور دارد و محصولی از شرکت طرفه‌نگار است. می‌توان گفت این نرم‌افزار قدیمی و کاربردی یکی از محبوب‌ترین‌ها در عرصه نرم‌افزار‌های حسابداری شرکتی است. البته انواع نرم‌افزار‌های حسابداری تولیدی، شرکتی، صنعتی و تخصصی اصناف را نیز تولید می‌کند.

مدیریت ساده امور، ساده بودن کاربری، مناسب بودن برای انواع کسب و کار‌ها و همچنین ظرفیت پشتیبانی بالا از جمله مزایای استفاده از این نرم‌افزار است. نرم‌افزار هلو در چهار سطح و با چهار قیمت متنوع در حال فروش در بازار است.

نرم‌افزار حسابداری فرداد

بدون شک یکی دیگر از بهترین نرم‌افزار‌های حسابداری شرکتی، نرم‌افزار حسابداری شرکتی فرداد است که از جمله جدیدترین محصولات شرکت آرین سیستم بوده و مناسب برای استفاده انواع اصناف است. نرم‌افزار حسابداری فرداد با توجه به نیاز‌های مالی و حسابداری شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده است و از امکانات پیشرفته و کاربردی بسیاری برخوردار است. این نرم‌افزار را می‌توان نرم‌ افزار حسابداری بازرگانی موفقی نیز به شمار آورد.

این نرم ‌افزار را با تکیه بر توانایی‌های نرم‌افزار قدیمی آرین سیستم ساخته‌اند که محیط کاربری ساده‌ای دارد و تمام نیاز‌های حسابداری و مالی شرکت‌های کوچک و بزرگ را برطرف می‌سازد.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس

پارمیس را می‌توان یکی از بهترین نرم‌افزار‌های حسابداری در سال‌های اخیر دانست. پارمیس در سه نسخه مختلف نیاز‌های شرکت‌ها و کسب و کار‌های کوچک و بزرگ را در زمینه‌های مالی و حسابداری با برخورداری از راهکار‌های ابری تأمین می‌سازد.

این نرم‌افزار رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و برای کسانی که آشنایی کمی با حسابداری دارند بهترین انتخاب خواهد بود. این نرم‌افزار برای برخی از مشاغل تخصصی، نرم‌افزار حسابداری اختصاصی دارد که یک مزیت عالی برای چنین نرم‌افزار‌هایی محسوب می‌شود.

نرم افزار حسابداری قیاس

این نرم افزار حسابداری نیز از جمله بهترین ها در زمینه حسابداری شرکتی است که محصولی از شرکت نرم افزاری راهکار نوین سیاق بوده و از سال 94 در بازار حضور دارد.

این نرم افزار با توجه به نیاز شرکت های متوسط و کوچک طراحی شده و نسخه ابری آن نیز قابل تهیه است. نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس دارای زیرسیستم های مالی، بازرگانی، تولیدی، خدماتی و جامع است و یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه محسوب می شود.

نرم‌افزار حسابداری محک

این نرم‌افزار از سال 1385 در بازار حضور دارد و به دلیل توانایی‌های بالای رقابتی خیلی زود به شهرت رسید. این نرم‌افزار در دو قالب عمومی ( برای کسب و کار‌های خرد) و تجاری (برای کسب و کار‌های بزرگ) طراحی شده است. همچنین دارای نرم‌افزار‌های حسابداری تخصصی شرکتی، فروشگاهی و تولیدی است. این نرم‌افزار نیز مانند بسیاری از نرم‌افزار‌های حسابداری شامل زیر سیستم‌های مالی، حقوق و دستمزد، تولید، بازرگانی، انبارداری، دارایی و... است.

نصب و راه‌اندازی آسان، پشتیبانی مناسب، محیط کاربری ساده و جذاب، در انواع مختلف به لحاظ کاربرد و با قیمت‌های متنوع از جمله مزایای این نرم‌افزار است.

بهترین نرم‌ افزار حسابداری شرکتی را از ناربن بخواهید

شرکت نامی حساب ناربن، ارائه‌کننده به روزترین و بهترین نرم‌افزار‌های حسابداری شرکتی و مالی است که می‌توانید انواع نرم‌افزار‌های یاد شده را با قیمت مناسب و پشتیبانی قوی از این مجموعه تهیه کنید. ناربن نمایندگی فروش نرم‌افزارهایی همچون راهکاران ابری همکاران سیستم، سپیدار همکاران سیستم و دشت را بر عهده دارد. انتخاب بهترین نرم‌افزار‌های حسابداری و مالی باید با توجه به نیاز شرکت و فعالیت آن صورت گیرد. به همین دلیل توصیه می‌شود برای انتخاب مناسب‌ترین نرم‌افزار حسابداری حیطه کسب و کار خود، حتماً از مشاوران مجموعه در مورد کاربرد، امکانات، شیوه کاربری، میزان نیاز به اطلاعات حسابداری و... سؤال کنید. همچنین می‌توانید خدمات مالی و حسابداری خود را با کارشناسان ناربن پیش ببرید. جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 02178148000 تماس بگیرید یا به وبسایت نامی حساب ناربن مراجعه نمایید.

برگرفته از تسنیم